Felhasználási Feltételek


Preambulum

Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSES FELTÉTELEK A WEBÁRUHÁZ SZOLGÁLTATÁSAINAK IGÉNYBEVÉTELÉHEZ


1. SZERZŐDŐ FELEK

1.1. Szolgáltató:

Lévai Éva egyéni vállalkozó
székhelye: Magyarország, 4440 Tiszavasvári Bocskai Utca 12/A
Adószáma: 57573409-1-35
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Tiszavasvári város jegyzője
Vállalkozói nyilvántartási száma: 56213573
Telefonszámai: 06302547810
Adatvédelmi nyilvántartási száma: 1503/2021
Engedély száma: TPH/11847-2/2021,
bankszámla: 11738077-21443394-00000000
kapcsolattartási E-mail: vicagift21@gmail.com
(a továbbiakban "Szolgáltató")


1.2. Megrendelő:
az a természetes vagy jogi személy, aki a megrendelési formanyomtatvány útján befejezi a szolgáltatás megrendelését.
(a továbbiakban "Megrendelő"),
(A Szolgáltató és a Megrendelő együttesen a továbbiakban "Szerződő felek".)


2. A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

2.1. A szolgáltatás nyújtásáról szóló szerződés (a továbbiakban "Szerződés") azzal a pillanattal kerül megkötésre, amikor befejeződik a szolgáltatás (a továbbiakban "Szolgáltatás") megrendelése, miközben a szerződéskötés elengedhetetlen feltétele a jelen Általános SZERZŐDÉSES Feltételek (a továbbiakban "ÁSZF") elfogadása. Az ÁSZF a https://www.vicagiftshop.hu címen található.

2.2. A Szerződés a fizetési felhívás megfizetésének napjával lép hatályba, amit a Megrendelő a tesztidőszak alatt az adminisztrációs felületen lévő formanyomtatvány segítségével igényel.


3. AZ ALAPVETŐ FOGALMAK TÁRGYA ÉS MEGHATÁROZÁSA  


3.1. A Szerződés tárgya a felek megállapodása szerint áruértékesítés, valamint hozzáférés biztosítása webes felülethez internetes árukereskedelem folytatásához, vagy internetes megjelenéshez, a felület folyamatos karbantartása, műszaki támogatás és kiegészítő szolgáltatások, melyek mindegyike fizetés ellenében történik.

3.2. A Szolgáltató és a Megrendelő között a szerződéses kapcsolat a jelen ÁSZF alapján jön létre, és az ÁSZF szabályozza a Szerződő felek jogait és kötelezettségeit.

3.3. A Szolgáltató és a Megrendelő között a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott jogkapcsolatokat Magyarország jogrendje, különösen a Polgári Törvénykönyv szabályozza.

3.4. Az alapvető fogalmak meghatározása:

3.4.1. SZOLGÁLTATÁS - áruvásárlás, valamint a Megrendelő internetes megjelenéséhez szükséges szolgáltatások. A szolgáltatások tartalma és tárgya a Szolgáltató aktuális kínálatában van meghatározva, amely a Szolgáltató fenti honlapján van közzétéve.

3.4.2. SZERVER - azoknak a hardver és szoftver eszközöknek az összessége, amelyek révén a Szolgáltató szolgáltatást nyújt a Megrendelőnek. A szerver folyamatosan csatlakoztatva van az internetre.

3.4.3. DOMAIN, DOMAIN NÉV - az a név, amelyet a domain nevek kezelője (harmadik fél) szolgáltat. Ez szolgál a Megrendelő tárhelyének azonosítására és internetes megjelenítésére.

3.4.4. INTERNETES ALKALMAZÁS, MEGJELENÍTÉS ÜZEMELTETÉSE - a saját webes alkalmazások üzemeltetése a Szolgáltató hardver és szoftver eszközei segítségével. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató bérelt eszközein több, a Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló Megrendelővel kell osztoznia.

3.5. A Szolgáltatás létesítésének napja az a nap, amelyen a Megrendelő a Szolgáltatást kifizeti. Az adóköteles teljesítés napja a Szolgáltatás rendes létesítésének, vagy a Szolgáltatás meghosszabbításának napja.

3.6. Felek: Eladó és Vevő együttesen

3.7. Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

3.8. Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül

3.9. Honlap: fenti weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgáló weboldal

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

3.10. Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

3.11. Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

3.12. Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi

3.13. Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

3.14. Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy3.15. Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint

b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságrólAZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)


4. A MEGRENDELŐ JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI


4.1. A Megrendelőnek joga van megvásárolni az árukat, valamint használni a nyújtott Szolgáltatás által felkínált összes eszközt.

4.2. A Megrendelő kötelezi magát arra, hogy a Szolgáltatást nem használja olyan tartalom terjesztésére, amely a hatályos törvényekbe, vagy a jó erkölcsbe ütközik.

4.3. A Megrendelő kötelezi magát arra, hogy a Szolgáltatást nem használja pornográf vagy warez anyag terjesztésére.

4.4. A Megrendelő kötelezi magát arra, hogy a Szolgáltatást nem használja nem kívánt küldemények - SPAM - terjesztésére. Regisztrációjával a Megrendelő feljogosítja a Szolgáltatót arra, hogy az tájékoztató e-maileket küldjön. A tájékoztató e-mailek címzettjeinek listájáról a Megrendelő bármikor leiratkozhat.

4.5. A Megrendelő kötelezi magát arra, hogy a Szolgáltatást nem használja olyan módon, amely a Szolgáltató jogainak megsértéséhez vezetne, vagy amely a szervereszközök megosztott használata mellett a Szolgáltató többi Megrendelőjét hátrányosan érintené.

4.6. A Megrendelő felel a Szolgáltatónak az olyan programok hibái által okozott károkért, amelyeket a Szolgáltatás használata keretében a Megrendelő vitt be vagy telepített.

4.7. Abban az esetben, ha a Szolgáltató felszólítja a Megrendelőt azon adatainak eltávolítására, amelyek károsítják a szoftvert vagy a szerver hardver-eszközeit, a Megrendelő a neki e-mailben küldött felszólítást követően köteles ezeket az adatokat haladéktalanul, azonban legkésőbb 24 órán belül eltávolítani. Amennyiben ezt a Megrendelő nem teszi meg, úgy a Szolgáltatónak joga van arra, hogy a Szolgáltatást egyoldalúan leállítsa. A Szolgáltatás leállításáról a Megrendelő e-mailben kap értesítést.

4.8. A Szolgáltatás megrendelésekor a Megrendelő a számlázáshoz és a Szolgáltatóval való kommunikációhoz köteles valós kapcsolattartási adatokat megadni. A Megrendelő kötelezi magát arra, hogy kapcsolattartási adatait aktualizálja. A Megrendelő egyben kötelezi magát arra, hogy az adminisztrációs hozzáféréshez nem alkalmaz anonimizert.

4.9. A Megrendelő a létesített szolgáltatásokhoz hozzáférést biztosító adatait köteles úgy védeni, hogy azokkal harmadik fél ne élhessen vissza.

4.10. A Megrendelő kötelezi magát arra, hogy a vicagift21@gmail.com e-mail címen haladéktalanul értesíti a Szolgáltatót a Szolgáltatás minden zavaráról és hibájáról.

4.11. A Megrendelő teljes körűen felel az online szolgáltatás útján közzétett ajánlata és teljes anyaga tartalmáért. Ebben a tekintetben a Szolgáltató mentesül minden jogi felelősség alól. A Megrendelő a saját felelősségére vállalkozik.

4.12. Panaszrendezés:

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Telefon: +36 30 254 7810
  • Internet cím: www.vicagiftshop.hu
  • E-mail: vicagift21@gmail.com

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.


A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a fogyasztó neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.


A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:


Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: https://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség ("meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása").

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása


esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.


A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.


A kérelemnek tartalmaznia kell

  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  • ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  • a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  • a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  • a testület döntésére irányuló indítványt,
  • a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.huPest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu


Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU


5. A SZOLGÁLTATÓ JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI


5.1. A Szolgáltatás nyújtásához a Szolgáltató köteles biztosítani valamennyi szoftver és hardver eszközének üzemelését. Ezen kötelezettség alól kivételt képeznek azok a helyzetek, amelyeket a Szolgáltató nem befolyásolhat, s amelyek semmilyen módon nem előzhetők meg. Ide tartoznak például a különböző katasztrófák, a vis maior, a szervert vagy az alkalmazást érő olyan irányított támadások, amelyek célja a Szolgáltatás üzemen kívül helyezése, de ide tartozik a nyilvános telekommunikációs hálózatok kiesése, vagy a Szolgáltatás üzemeltetésének biztosításához elengedhetetlenül szükséges cselekmények (pl. a hardver-karbantartás, a szoftver és a szerver-konfiguráció frissítése és a szerver hardver komponenseinek cseréje) bekövetkezése is.

5.2. A Szolgáltatás helyes működéséhez elengedhetetlen technológiai eszközeit a Szolgáltató köteles folyamatosan ellenőrizni. A Szolgáltató a hirtelen fellépő katasztrófahelyzetekben, vagy az elengedhetetlenül szükséges, de előre tervezett esetekben jogosult a Szolgáltatást leállítani. A Szolgáltató a fenti weboldalon tájékoztatja a Megrendelőt a Szolgáltatások leállításáról.

5.3. A Szolgáltató kötelezi magát arra, hogy a Szolgáltatást és az adatokat harmadik fél illetéktelen beavatkozásával szemben megvédi. Abban az esetben, ha egyszerre kerül veszélybe a Szolgáltatás üzemeltetésének biztonsága és a Szolgáltatás folyamatos üzemeltetése, akkor a Szolgáltatás üzemeltetésének biztonsága élvez prioritást.

5.4. A Szolgáltatónak joga van a Szolgáltatást inaktívvá tenni az olyan Megrendelő esetében, aki az esedékességhez képest több mint 14 napos késedelemben van a számla megfizetésével, legyen szó akár szolgáltatásáról, vagy más olyan teljesítésről, amelyet a Szolgáltató az internetes üzlet üzemeltetésével, vagy a Megrendelő megjelenítésével összefüggésben (például a megjelenés fizetős grafikai kialakítására vonatkozó kérés alapján, stb.) a Megrendelő saját kérésére végzett el. A Szolgáltatónak joga van a Szolgáltatás teljes befejezésére abban az esetben, ha a Megrendelő az esedékességhez képest több mint 21 napos késedelemben van a számla megfizetésével. A Szolgáltatás megszüntetésével nem szűnik meg a Megrendelő azon kötelezettsége, hogy a kapott szolgáltatásokért a tartozás összegét megfizesse. A Szolgáltatás inaktívvá tételéről vagy befejezéséről a Megrendelő e-mail útján kap értesítést.

5.5. A Szolgáltatónak joga van a Megrendelőnek nyújtott Szolgáltatást egyoldalúan befejezni akkor, ha a Megrendelő alkalmazásának üzemeltetése következtében károsul a Szolgáltató többi Megrendelője, vagy akkor, ha a Megrendelő megsérti a 4.5. - 4.8. pontokban írt kötelezettségeit. A Szolgáltatás befejezéséről a Megrendelő ugyancsak e-mail útján kap értesítést.

5.6. A Szolgáltató nem felel azokért az esetleges pénzügyi veszteségekért, anyagi veszteségekért, vagy más jellegű veszteségekért, amelyek a Megrendelő Szolgáltatásának hozzáférhetetlensége, illetve adatainak sérülése vagy elvesztése miatt keletkezhetnek. Abban az esetben, ha a Szolgáltatás hozzáférhetetlenségét bizonyíthatóan a Szolgáltató idézte elő, akkor a kárért a Szolgáltató a Szolgáltatás hozzáférhetetlenségi ideje és a Szolgáltatás teljes kifizetett ideje által meghatározott arányban felel. Lásd az 5.2. szakaszt.

5.8. A Szolgáltató nem felel a Megrendelő webes megjelenésének tartalmáért és a Megrendelő által közzétett információk valós voltáért. Ezért nem köteles ellenőrizni a kínált termékeket vagy szolgáltatásokat, sem azokat az információkat, amelyeket az ilyen termékekről, vagy szolgáltatásokról a Megrendelő közöl. Azaz harmadik félnek nincs joga arra, hogy a Szolgáltatótól kártérítést igényeljen, sem arra, hogy vele szemben egyéb jogi felelősségre vonást érvényesítsen a Megrendelő által közölt információk miatt.


6. A SZOLGÁLTATÁS ÁRA ÉS A SZOLGÁLTATÁS KIFIZETÉSÉNEK MÓDJA


6.1. A Megrendelő a Szolgáltatást csak a Szolgáltató beleegyezésével ruházhatja át harmadik személyre. A Szolgáltató a beleegyezését elektronikus formában küldi el a Megrendelő e-mail címére. A Szolgáltatást ily módon megszerző félnek a Szolgáltatás megkezdése előtt ki kell jelentenie, hogy elfogadja a jelen ÁSZF-et és át kell vállalnia az eredeti Megrendelőnek a Szolgáltatóval szemben fennálló összes kötelezettségét.

7. FIZETÉSI FELTÉTELEK


7.1. Amint a Megrendelő kitölti az éles Szolgáltatásra történő áttéréshez szükséges formanyomtatványt, részére automatikusan kiküldésre kerül a fizetési felhívás (proforma számla).

7.2. A Szolgáltató a fizetés beérkezését követő munkanapon a Szolgáltatásért kapott fizetést összepárosítja a Megrendelő proforma számlájával. A Szolgáltató az összepárosítást követően állítja ki az adóügyi bizonylatot, azaz a számlát.

7.3. A szolgáltatási idő lejárata előtt tíz nappal a Megrendelő felé kiállításra kerül a következő időszakra szóló számla, amely a Megrendelőnek e-mailben és papír alapon is kiküldésre kerül.

7.4. Amennyiben a Megrendelő a számlát az esedékességi időn belül nem fizeti ki, úgy automatikusan kiküldésre kerül az 1. sz. fizetési felszólítás. Amennyiben a számla a póthatáridőn belül sem kerül kifizetésre, úgy a Megrendelőnek elküldésre kerül a 2. sz. fizetési felszólítás, és ezzel egyidejűleg megtörténik az oldal inaktívvá tétele.

7.5. Az ÁFA fizetésére kötelezett európai uniós Megrendelők, akiknek a székhelye nem Magyarországon van, kezeskednek azoknak az adataiknak a helyességéért, amelyeket ezen adó fizetőjeként magukról megadnak.

7.6. A Szolgáltató az összes adóügyi bizonylatot, proforma számlát, számlát, fizetési felhívást és emlékeztetőt elektronikus formában küldi el.

7.7. E-számlázás

Társaságunk a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektromos számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.

7.8. Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

7.9. Eljárás hibás ár esetén

Eladó nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül különösen:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék),
  • az olyan esetek, amikor nyilvánvaló, hogy a Termék nem az igazolható piaci áron került feltüntetésre és az Eladó nem kedvezménnyel értékesíti a (pl.: nyilvánvalóan elírt ár: 10 000 Ft helyett 1000 Ft-ért feltüntetett ár).

Igazolt piaci árnak az árukereső oldalak szerinti átlagár tekintendő.

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

7.10. Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi


programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Webnode.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.


8. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK


8.1. A Szolgáltató kijelenti, hogy a személyes adatok védelméről sz. törvénnyel összhangban jár el, azaz védi a visszaéléssel szemben a Megrendelő személyes adatait, s azokat soha nem adja át harmadik félnek. A személyes adatokat a Szolgáltató kizárólag a Szolgáltatás rendes működéséhez, a Megrendelővel folytatott közvetlen kommunikációhoz és statisztikai célokra használhatja fel.

8.2. A Megrendelő elfogadja azt a tényt, hogy az összes kiállított számviteli bizonylat (számla és proforma számla) elektronikus úton, azaz e-mailben és pdf formátumban kerül elküldésre a Megrendelőnek.

8.3. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF módosítására, miközben erről a tényről köteles a Megrendelőt az adminisztrációs felület kezdőlapján, a bejelentkezést követően megjelenő információknál tájékoztatni.

8.4. Az értékesítés leírása

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.A választott termék a kosárba gomb segítségével helyezhető a kosárba. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt.A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím.A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a "szerkesztés" gombra kattintva javíthatjuk a hibás adatokat.Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés befejezése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé. Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a "Megrendelés befejezése" gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint

Ön a "Megrendelés befejezése" gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata - az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

Fizetési módok

Banki átutalás - Bankszámlaszám:

11738077-21443394-00000000

O.F.SZ. Országos Fizetési Szolgáltató Zrt.

Magyar Nemzeti Bank


A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.

Utánvétel

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot (eshetőleges funkció).

Készpénzes fizetés

Önnek lehetősége van a termék árát a termék átvételekor székhelyünkön készpénzben kifizetni.

Átvételi módok, átvételi díjak

GLS futárszolgálat

A terméket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (Cégjegyzékszám: 13-09-111755 Adószám: 12369410-2-44) szállítja ki.Bővebb információt itt talál: https://gls-group.eu/HU/hu/home

Ezen szállítási mód díja bruttó:

2100 Ft/db

Személyes átvétel (eshetőleges funkció)

Telephelyünkön is lehetőség van a csomagok átvételére hétköznap 9:00 és 17:00 között. Ettől eltérő időpont esetén telefonos egyeztetés szükséges!

Önt nem terheli semmilyen díj.

Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük.

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a Termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.Eladó visszatarthatja a Termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és aszállítási díj összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes termékek gyártása megszűnt. Erre tekintettel Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg az Ön részére 5 munkanapon belül.

Külföldre történő értékesítés

Eladó nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárókat. A jelen ÁSZF eltérő rendelkezése hiányában az Eladó Magyarország területén biztosítja a megrendelt termékek kiszállítását/átvételét.

A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen pont értelmezésében vevőnek az a fogyasztó minősül, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy az a vállalkozás, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el. Fogyasztónak az a természetes

személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.

A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Eladó nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.

Eladó nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Termékkel kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.

Eladó eltérő rendelkezése hiányában Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden Termék esetében.

Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.

Elektronikus fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés az Eladó által meghatározott pénznemben valósul meg,

Eladó visszatarthatja a Termék átadását ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának és a szállítási díjnak kifizetése sikeresen és maradéktalanul megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat (szállítási díjat) és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Eladó a Termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint kérheti a Termék szállítását Magyarország területére, vagy bármely más Európai Uniós tagállam területére, ezt kérheti a nem magyarországi vásárló is bármely az ÁSZF-ben megjelölt szállítási módon.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint választhatja a Termék személyes átvételét az Eladónál, ezzel élhet a nem magyarországi vásárló is.

Egyebekben a Vásárló kérheti, hogy a Termék szállítását saját költségén oldhassa meg külföldre. Magyar vásárlót ez a jog nem illet meg.

© Lévai Éva e.v. Minden jog fenntartva.